Pages

Thursday, January 20, 2011

kongsinota..???

Yezza akhirnya.. Aku telah berjaya mengadakan my own blog..haha..
Setelah lama aku mengidamkan sebegini rupa(ceh ayat). Bertarikhkan (20/01/2011) termentera la kongsinota.blogspot. Aku pilih nama blog ni agak lama jugak la coz nk sesuai kn dgn genre yg aku kongsi kn.. Sebab tu r blog ni diberi nama KONGSI NOTA.. Kongsi bermaksud sharing dan nota bermaksud info.haha
Nota kosong


'bout this blog atau nama lain nya genre untuk blog ni la..
Aku memilih berkonsepkan random atau umum. Ape bende yg terlintas kt otak kurnian illah ni aku akan tulis..huhu(mungkin ini lebih senang kot).. Semua benda berlaku kt dunia aku akan tulis.. Harapan aku tulis blog ini untuk berkongi info yg aku dan mungkin kowg pn x tahu.

By the way, aku pn baru je mencemburi bidang bloging2 ni. So sebarang cadangan mahupun comment sesangat la dialu-alukan. Facebook email: lonelysoldierboy_90@yahoo.com.my

2 comments:

  1. mcm karangan dak pmr je
    ak rase ko xyah skema sgt kot
    =))

    btw, gud start
    nice try bro
    keep it up k
    =))

    ReplyDelete