Pages

Monday, January 31, 2011

Animasi Terbaru Malaysia.


Berbekalkan cuaca y sejuk dan ditemani mata y sangap nk tido. Aku mendapat satu infomation y nk dikongsikan dengan kowg sume. Entri terbaru ni, aku nk memperkenalkan animasi terbaru Malaysia.



 
 Klu kowg yg lahir pada tahun 80-90'an, kowg pasti pernah nama animasi Keluang Man, Usup Santorian dan Anak-anak Sidek. Kepada kanak-kanak zaman sekarang, hanya mengenali animasi Malaysia iaitu Upin Ipin sahaja selain animasi yg de di cannel cartoon network ataupun di Astro Ceria. Sekarang ini muncul lagi satu animasi 100% buatan anak Malaysia yang diberi nama Supertots. Sila tengok preview Supertos di video yang aku sharekan di atas tue ye. Nampak cantik dan kemas animasi yang dibuat oleh syarikat NetCarbon. Tahniah kami ucapkan.

bakal menjadi superhero dihati anak-anak di Malaysia

 Di sini aku sertakan serba sedikit sinopsis cite ini. 


Supertots mengisahkan 5 kanak-kanak yang mempunyai “superpower” dan mereka bertanggungjawab menjaga keamanan galaksi bumi. Mereka diketuai oleh Captain Danny, Elly, Alan, Sasha dan Blinq bersama kapal angkasa mereka, Atoq menjalankan misi mencari dan menyelamat makhluk asing dari ancaman Zeeboz, genius jahat tak menjadi (wannabe).

p/s aku dari kongsinota sentiasa menyokong dan support produk Malaysia. Support r filem kita, bak kata Zainal Alam Kadir "wayang sapa, kalau bukan wayang kita". huhuhu

ariyoszz dari kongsinota 

No comments:

Post a Comment