Pages

Tuesday, April 5, 2011

Sebab Kenapa Lelaki tak pandai Mengorat..

hahaha tajuk entri kali aku nk jadi Dr Love ckt.. Nak kate pandai sgt bercinta tu x r.. Mungkin aku de bace-bace pasal cinta dan perkara y de kt aku sendiri sebenarnya y aku boleh kongsi dalam kongsinota ni..huhuh So aku nak bagi sebab lelaki kt Malaysia x dpt awek..


Frust wey...

1. Tak belajar – mana ade sekolah yang ajar cara-cara mengorat? de ke Sekolah Menengah Mengorat Wanita..hahah confem xde kn...


2. Pemalu – ini mungkin sifat semula jadi..tak perlu risau semua boleh diperbaiki. Malu ini sebenarnya masalah utama yang de dalam diri golongan seperti ini...


3. Takde adik beradik lelaki dalam keluarga – kira takde role model la..kalau tanya bapak mau kena jawab dengan tangan…ini pn salah satu jugak...



4. Kurang bergaul – ini bukan masalah sebenarnya…ramai lelaki (nak2 zaman IT ni) yang lebih suka menghabiskan masa di rumah. Kalau keluar pun dengan geng2 lelaki je..



5. Malas nak pikir – ramai yang tergolong dalam golongan ni…malas nak pikir pasal perempuan. Buat sesak kepala je…tapi bila tiba masanya, hati kita akan terbuka juga untuk menerima kehadiran perempuan…Nak buat camana ni?



p/s: tip ini adalah berdasarkan pengalaman aku…bukan dari expert, tapi cukuplah sekadar aku nyatakan yang aku tak pernah ada problem dalam area ni… so kowg leh r try ubah bende y leh halang utk dapat awek..huhuh Selamat Mencuba dari kongsinota

2 comments:

  1. kalau dekat sekolah ada subjek mengorat, abang Am dah score A+ dengan jayanya

    ReplyDelete
  2. hahaha time tu kerajaan Malaysia da x yah turun gred utk murid.hahah

    ReplyDelete