Pages

Sunday, February 13, 2011

Kalau Da xde Keje..

Firstly aku nk minta maaf coz lmbt update blog kerana terlampau bz dengan komitmen y de..hahaha

"poyo r lu brade" kata anuar kepada aku..

Ok entri kali ni, aku nk balas balik entri sebelum ni y "kerja x semudah disangkakan"...

Entri ni ak nk tunjukkan video, apabila segelintir manusia y da xde keje nk.. SAK..sikan..huhuh


ok ak nk komen cikit pasal video ni.. Pe kejadah r mat2 saleh ni wat.

De kepatut owg y sedap menunggang basikal sambil berangan menjadi Azizulhasni Awang..hahaha dieowg g tolak sampai jatuh kt rumput.. nasib bukan kt Malaysia klu paling tepat kt KL. x pasal2 kne saman ngan bandaraya kerana melanggar akta memijak runput....hahaha

Satu lagi gelagat mat saleh ni, owg ngh stim2 bace newspaper kt taman.. de kepatut die g bakar surat khabar tu.. die x thu kew harga surat khabar da nek sekarang coz minyak petrol nek (alasan dari peniaga bila ditanya kenapa harga sebiji  kuih nek smpai 50 sen sebiji..)..hahaha lantak kowg r peniaga2 sume..


Tapi mat2 saleh ni de wat kebaikan jgak.. contoh masa de pasangan y sedang syok2 c0molot tu dieowg kacau.. mungkin da lesen dari Jabatan Agama Islam kot..


"mungkin dieowg jeles kot x dpt comolot dgn gadis amerika putih ni" kata imran kt aku

Ada betol ckp imran tu.. Mungkin r kot ean2... Tp x pe r.. jnji dieowg happy carrer dieowg...

Aku da ngntok so aku nk titow r.. Ingt pe y kte wat melambangkan diri kite sendiri



ariyosszzz dari kongsinota

No comments:

Post a Comment